Yhdistyksestämme

Vantaan LVIyhdistys r.y. (VantaLVI) on perustettu vuonna 1989. Toimintamme ensisijaisena tarkoituksena on edistää LVI-alan toimintaa Vantaan alueella.

VantaLVI:n jäsenyys vuonna 2024 maksaa 110 euroa vuodessa. Tämän jäsenmaksun lisäksi saat kotiisi kannettuna Talotekniikka-lehden sekä monia muita etuja. Jäsenyyden myötä avautuu mahdollisuus moniin etuihin ja aktiiviseen osallistumiseen yhdistyksen toimintaan:

1. Tapahtumat: Jäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua Vantaan LVI-yhdistyksen erilaisiin tapahtumiin, kuten yritysvierailuihin ja verkostoitumistilaisuuksiin. Nämä tapahtumat tarjoavat arvokkaita kohtaamisia ja mahdollisuuksia ammatilliseen kehittymiseen.
  2. Koulutukset: VantaLVI järjestää jäsenilleen koulutuksia, joissa pääset syventämään osaamistasi ja pysymään ajan tasalla alasi kehityksestä. Jäsenenä saat mahdollisuuden osallistua näihin koulutuksiin edullisemmin kuin ei-jäsenet.
  3. Sulvin koulutukset: Jäsenenä pääset osallistumaan Sulvin järjestämiin koulutuksiin edullisemmin. Jäsenenä sinulla on etuoikeus osallistua heidän koulutuksiinsa edullisin ehdoin.

Näiden etujen lisäksi jäsenyys VantaLVI:ssä tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden verkostoitua alan ammattilaisten kanssa ja pysyä ajan tasalla alasi tapahtumista ja kehityksestä.

LIITY JÄSENEKSI

Hallitus ja toimihenkilöt 2024